zaterdag 15 augustus 2015

1+1 is geen 2

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb... Ik heb er nochtans nood aan om m'n overvolle hoofd af en toe een leeg te maken. Ik lig dan in m'n bed en bedenk waarover ik de volgende keer zal schrijven. Het wakker liggen duurt eigenlijk nooit erg lang. Sommige dingen die in boekjes vertelt worden blijken toch waar te zijn. Ondanks de onderbrekingen 's nachts om borstvoeding te geven, slaap ik best wel goed. Ik heb er zelfs moeite mee om wakker te worden -en te blijven, als ik borstvoeding moet geven. Ik denk dat ik het bij onze dochter niet had, nu ja, mss ben ik dat ook wel een beetje vergeten. wat ik wel al opgemerkt heb, is dat m'n brain toch wel af en toe last heeft van de vermoeidheid. Zoals vandaag bijvoorbeeld... Ik ben naar een film aan 't kijken en iemand wil bellen, maar ondertussen gaat de telefoon over en ik denk nog bij mezelf waarom neemt ze niet op. Onmogelijk want het bleek mijn eigen telefoon te zijn. Tegen de tijd dat ik het doorhad, was ik al te laat. En dit is niet het eerste voorval...
Het doet wel deugd om mijn gedachten wat op te schrijven, alleen is het soms zo moeilijk oM de tijd ervoor te vinden. Met twee kids is het echt wel drukker en ja dan wil ik nog dat mijn huisje er netjes bijligt en nog een kleedje naaien en nog... Ik weet dat ik ook wel keuzes moet maken, maar ja... De slaapkamer beneden is bijna klaar, nog maandag het vloertje leggen en dan is deze ook zo goed als klaar. Dit zal de hoeveelheid stof in huis ook weer ten goede komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten