maandag 14 september 2015

It's over...

Het is alweer voorbij... We zijn weer thuis 😒. Al was het met een paar ups en downs, het was toch een mooie en vooral deugddoende vakantie. We hebben vooral veel quality time gehad. Onze kleine man heeft er, volgens mij ook wel deugd van gehad (ofwel beeld ik mij dat in) want hij heeft toch een bepaald patroontje ontwikkeld nu en daar ben ik toch wel blij voor. Er waren wel enkele dagen waar we met de handen in het haar zaten als hij maar niet tevreden kon gesteld worden, maar kan je het hel kwalijk nemen als het 30° is? Eenmaal wisten we ons echt geen raad en heeft hij zo'n 45 min onophoudelijk gehuild, rondwandelen was niet goed en hij wilde niet drinken. Dan gaat er toch wel,vanalles door je hoofd. De traantjes bij de mama komen dan ook al eens naar boven, ik kan het dan echt niet helpen, maar het wordt mij dan teveel en dan verlies ik het eventjes. Gelukkig heb ik een supermannetje die me er dan weer bovenop helpt, want de laatste maanden is het allemaal nogal veel geweest. Maar ik denk dat ik het allemaal eindelijk een plaatsje heb kunnen geven, it's not worth it of they are not worth it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten