vrijdag 13 november 2015

Daar gaat mijn luilekkerleventje

Woehoe, ik heb werk!! Niet dat ik blij ben dat mijn luilekkerleventje voorbij is, maar... ik werd vandaag opgebeld om Engels te geven aan toekomstige leerkrachten en dit aan de hogeschool. Dit vind ik toch niet niks hoor... this was just an offer I could't refuse. Ik zie het wel zitten al zal het de komende weken hard werken worden en vooral een zoektocht naar een goede balans tussen het werk en het gezin. En dan zou ik ook graag nog een klein beetje tijd overhouden om me met mijn andere projectjes bezig te houden, want ik mag niet vergeten wat ik graag nog wil bereiken. Maarrrr, we gaan ervoor en we zullen wel zien wat er komt.

2 opmerkingen:

  1. Via de Mamablogs kwam ik bij je terecht. Ik kom graag vaker terug, vanwege gedeelde interesses.
    Veel plezier op je nieuwe werk en het vinden van een balans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke reactie! Ik hoop nog vaak iets van je te horen :-)

    BeantwoordenVerwijderen