zondag 29 november 2015

Lazy Sunday

Het is al weer enkele weken geleden dat ik nog de tijd vond om nog iets te posten. Ja, nu ik weer ga werken, heb ik duidelijk veel minder tijd. Vééééél minder tijd, vooral dan om aan mijn hobby's en projectjes te spenderen. Want na het werk willen ook mijn lieve schatten nog wat tijd met de mama spenderen, dan wil ook manlief nog even wat tijd met z'n vrouw doorbrengen en dan moet ik ook nog ergens het huishouden zien in te plannen. Ik geef eerlijk toe dat het me af en toe wel wat teveel wordt... maar wat kan je er aan doen.
De job is echt superleuk. Ik moet eerlijk toegeven dat ik echt wel het noorden kwijt was na vorig schooljaar. Ik had er geen zin meer in en wist me even geen raad. Wilde ik nog wel lesgeven?? of wilde ik liever iets anders.... Het was me echt een raadsel en ik zat behoorlijk in de knoop. Maar dan kwam dat telefoontje en ik heb 'ja' gezegd en nu sta ik weer voor de klas en vind het zo fantastisch!! Ondertussen heb ik ook al telefoon gekregen dat de vervanging nog tot het einde van dit jaar, dus 2015, doorgaat, dus dat was ook alweer goed nieuws.
Zoonlief maakt het er ook niet altijd gemakkelijk op. Vorige week is hij elke nacht wel drie tot vier keer wakker gekomen of wilde hij gewoon niet meer slapen. Als manlief dan om 4u moet opstaan om te gaan werken, dan komt het volledig mij toe om me te ontfermen over zoonlief. Al slaap ik er af en toe blijkbaar ook door, zegt manlief me dan de volgende dag. Het tekort en slaap begint toch echt wel door te wegen. Maar daar komt vroeg of laat wel een einde aan, zeker?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten