dinsdag 9 februari 2016

Weer een illusie minder

Ik ben er het hart van in, maar wat doe je eraan? Ik heb de job niet, ik kon het niet geloven toen ik de mail las, heb 'm ook meer dan eens moeten lezen. Het drong echt niet door. Was ik echt kwijt wat ik zo graag wilde? Heb ik die sollicitatie dan zo verpest? Het moet wel. Feedback heb ik nog niet gekregen, het is vakantie en ik moet wachten tot volgende week, ik kan dus nog wat sudderen in onwetenheid en zelf de ergste scenario's uitvinden. Ik weet dat ik mezelf weer kapot zal piekeren, zijn dit eigenlijk allemaal voortekens dat ik het onderwijs achter mij moet laten. Ik kan toch moeilijk hetgeen opgeven wat ik zo graag doe? Ik krijg vaak positieve feedback, maar toch hebben ze nergens plaats voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten