vrijdag 31 juli 2015

heisa rond reclamecampagne

Wat een heisa rond de reclamecampagne van een of ander merk van buggy's. Ik had er gisteren al over gelezen maar vandaag gaat het er opnieuw over in de kranten. Oké het model in kwestie draagt mss weinig kleren (zo ga ik helemaal niet lopen, maar in België is het dan ook zelden superwarm) maar waarom gaan mensen zich zo opwinden over zulke zaken. Sommigen gaan zelfs nog een stapje verder las ik gisteren en stellen zelfs in vraag of het wel veilig is om met je spruit in de buggy te gaan lopen... Stel dat je voorwiel in een put vast komt te zitten of vangt je kind niet te veel wind ??? hoe komen ze erbij?
Lopen is een van mijn favoriete sporten: gewoon knop omdraaien en gaan... me, myself and I. Er is niet beter om je gedachten even te verzetten. En het is nog gratis ook! Nu als er een baby bij komt, moet je gewoon je gewoon inventief zijn om alles (of toch zo veel mogelijk) gedaan zien te krijgen die je vroeger ook deed. En eentje daarvan is gewoon de kleine spruit meenemen om te gaan lopen. Toen ik nog in Oz woonde zag ik tientallen mama's met hun spruitje in de buggy wandelen of lopen. Ik vond het een superidee en heb dan ook geen moment geaarzeld om het zelf ook te doen toen ik mama werd. En nu nummer twee er is zal ik het opnieuw doen. Ik heb wel veel bekijks, maar eigenlijk in positieve zin. Veel andere lopers spreken me aan of lachen bemoedigend. Het is natuurlijk ook een ietwat intensere workout, maar dit kan alleen maar je lichaam ten goede komen. Ik mag dan wel niet klagen, twee weken na de bevalling heb ik telkens zo goed als mijn lijn terug ;-) ja ik ben bij de happy few, maar ik wil toch dat alles opnieuw strak zit en dan kan een beetje sport natuurlijk geen kwaad. Dus alle mama's neem die buggy's en ga erop uit met je kleine spruit, het zal je zo'n goed gevoel geven.
https://www.bugaboo.com/NL/en_NL/journal/article/2015-bugaboo-runner-ymre-stiekema

Geen opmerkingen:

Een reactie posten